Sunday 30 May 2010

TERJAGA


Terbangun aku dikejut dek bisikan angin bilik yang berkunci,
deru air di kamar sebelah menjadikan aku sedar sepenuhnya.
Lalu aku melangkah meneruskan kewajipan...
Aah...kini aku keluar menjengah udara luar yang nyaman.
Cahaya mentari mulai mengintai....
Aku terpana teringat masa yang berlalu nun di sana..
Apa cerita?
Menyulam rasa.
Apa seterusnya?
Buat diam saja.
Tiba-tiba deru angin mengilas pantas.
Aku membatu.
Baru ngerti perasaan ini.
Bisa dicumbui alam dan nadi silam
maka biarlah aman.
-adz

**Hujan lebat mengganas di luar aku masih aku dengan blog dan kartu entah apa yang bergolak tak pun kisah kerna aku tetap juga aku ...selalu sibuk setiap waktu namun sempat menoleh akan kebesaran Allah yang satu.**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...